alt                                                                     Zoetermeer  2024

Beste Ouder, gastouder, verzorger

Hierbij zend ik u de nieuwe data voor de jaarlijkse herhaling “eerste hulp aan kinderen”.

De herhalingslessen zijn in 2024  op:

Dinsdagavond                 5 maart  19.00- 21.30 uur  Scoutinggebouw Pocahontas
Woensdagochtend          6 maart   9.00 - 12.00 uur  Scoutinggebouw Pocahontas
Woensdagochtend          3 april     9.00 - 12.00 uur  Gouwebloem Waddinxveen

Heel veel ehbo cursussen voor gastouders zijn erkend en worden vaak vergoed door de zorgverzekeraar. Raadpleeg hiervoor uw polisvoorwaarden of neem contact op met uw ziektekostenverzekering.

Wilt u uw gegevens via het contactformulier van deze website invullen, voor zover van toepassing, dan hebben wij alle gegevens bij elkaar om uw diploma te verlengen.

Wij gaan er weer een hele goede opfrisles van maken!

Opleiding EHAKinderen

Voor de opleiding kunt u zich nu reeds opgeven, graag via het contactformulier van deze website.

Heeft u vragen? Bel of mail gerust, zie contactformulier.

Met vriendelijke groet en tot ziens.

Inge Buitendam